 |
Onde irà o autobùs de Taboexa? |
 |
Deseñando normas para o xogo de hoxe |
Dicìa Rebeca Wild (educadora respectada polo seu traballo no "Pesta", espacio eduactivo modelo de centos de escolas no mundo ) que comezou a reflexionar sobre educaciòn cando caeu na conta de que ao seu fillo lle entusiasmaba mais a caixa que o xogo que viñera dentro. Con ela, imaxinaba que ìa nun barco, agora era un sombreiro, agora era unha casa, o tempo pasaba e èl canalizaba a traves daquela caixa o seu potencial de imaxinaciòn e deseño do seu tempo. Asì medran e maduran as estruturas mentais e corporais que preparan a un menor para comprender e adaptarse ao mundo e às sùas esixencias (acadèmicas, sociasis, de vida pràctica, laborais, etc).
Este artigo que vos traio hoxe fala diso, do valor do xogo desestruturado...alguèn diciìa non lembro quen...
 |
soy un robot-soy un robot! |
 |
Un proxecto comùn |
Ningún comentario:
Publicar un comentario