Os estudios de psicoloxia infantil demostran que è a partir
dos 6-7 anos que o individuo ten a sùa mente suficientemente madura e
estruturada, e pode facer una correcta coordinación físico-mental para encarar
as aprendizaxes intelectuais que a escolarización supòn. É por iso que a
escolarización non è obrigatoria ata esa idade en prácticamente todos os países
occidentais.
A incorporación das
nais ao mundo laboral e a disminución do número de irmàns empuxa ao Estado a
asumir o cuidado e a socializacion dos nenos antes da etapa de escolarización
obrigatoria.
A escolarizacion na Etapa Infantil debe responder as
necesidades evolutivas propias desa etapa e non adiantar os contidos da etapa
seguinte, pois estaríamos privando aos nenos das experiencias que necesitan
vivir e , se cadra, alterando ese sentido de admiración e curiosidade natural
que se debe transformar pouco a pouco en interés e entusiasmo pola búsqueda do
coñecemento. O xogo e a fantasìa son
necesidades bàicas desta etapa e debemos atendelas adecuadamente.
Isto non significa que despreciemos contidos propios da
escolaridade obrigatoria como a lectoescrita, a lòxica-matemàtica, etc, senon que mantemos permanentemente a conciencia de
que è o neno coa sùa curiosidae natural e o seu interés por aprender o que
marca o ritmo dos avances. Ademais, todas as experiencias escolares supoñen
aprendizaxes que van a ser base e trampolín das posteriores.
Ningún comentario:
Publicar un comentario