Entradas e saídas


Normas xerais de entrada e saída.  Estas poden ser flexibilizadas, obviamente no periodo de adaptación , e tamén cando unha familia o requira.
9.00
Van entrando ao vestíbulo as crianzas coa adulta que as acompaña (se quere). Alí as crianzas quitan abrigo e poñen as pantuflas, se precisan axuda, eu dareilla  (toda axuda innecesaria é un obstáculo para o seu desnvolvemento. M. Montessori).
9.15
As mamás vai marchando e comezamos coa primeira actividade do día: A Roda. Neste momento pechamos a porta xa non entran as mamás no caso de algún rezagado.

Saída.
As 13.50 vanse preparando para marchar, e cando hai un grupo preparado abro a porta.
As crianzas están baixo a miña responsabilidade ata que vos chegades á plataforma da entrada do cole, elas deben agardar ahí e non saír pola costa abaixo ao encontro da mamá, normalmente eu non estou presente nese momento porque estou axudando aos últimos en prepararse e para non facer agardar a todos ata que remate o último. Unha vez que chega a mamá, xa está a crianza a cargo dela. É unha cuestión de seguridade que quero ter baixo control. Os riscos son para outros momentos, basta unha mirada ao patio ou ao interior da escola para ver que entendemos o risco como axente de maduración persoal,  pero como sempre, con límites, e o da saída, coa carretera tan cerca, é un deles.

E falando de riscos, quero mostrarvos este parque de xogos tan singular, para quen pense que o patio de Taboexa está desordenado ás veces, ou abandonado…veredes



No hay comentarios:

Publicar un comentario