Porqué non facelo por él sendo a tarea tan árdua?
Por impulsar a súa autonomía?, Evidentemente o esforzo de non ofrecer demasiada axuda estimula a súa competencia, e tamén a consciencia dela, polo tanto, ganancia extra: Autoestima, mira profe, yo solito! Pero esta vez a contemplación da batalla responde máis ben a
impulsos que teñen máis que ver comigo que con él: quedarse observando como un neno lida cun desafío é unha lección para a mestra. Observando a contenda ela coñece os aspectos mais concretos das dificultades das crianzas, (de coordinación, de falta de recursos ou coñecementos dificultades de razoamento...) e extrapola esas dificultades a outros contextos como pode ser o académico e ...comprende; comprende á crianza cando non responde ás espectatvias da mestra diante dunha tarea. E, comprender para aprender, procura novos métodos, novas instruccións, novos deseños didácticos para facer mais eficaaz a súa labor, para ser mellor mestra, en poucas palabras. E comprender para empatizar.Pero hai que quedarse mirando. Sen presión.
Ningún comentario:
Publicar un comentario